امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

لوله سیاه صنعتی
  1. آریا فولاد | خرید و قیمت روز آهن آلات و مقاطع فولادی

لوله سیاه صنعتی

برای انتخاب راحت تر محصول مورد نظر، نام کارخانه را انتخاب کنید.

لوله سیاه صنعتی


آخرین بروزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

تمامی قیمت ها با احتساب 9% ارزش افزوده و مالیات می باشد.
ردیف نام کالا سایز ضخامت وزن واحد قیمت نمودار
1 لوله ۱/۲ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 21.3 2 6.2 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

2 لوله ۳/۴ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 26.7 2 8 کیلو گرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

3 لوله ۱ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 33.4 2 10 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

4 لوله ۱۱/۴ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 42.2 2 13.2 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

5 لوله ۱۱/۲ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 48.3 2 14.5 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

6 لوله ۱/۲ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 21.3 2 6.2 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

7 لوله ۲ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 60.3 2 19 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

8 لوله ۳/۴ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 26.7 2 8 کیلو گرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

9 لوله ۱ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 33.4 2 10 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

10 لوله ۱۱/۴ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 42.2 2 13.2 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

11 لوله ۱۱/۲ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 48.3 2 14.5 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

12 لوله ۲ اینچ سیاه ۲ میل سمنان 60.3 2 19 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

13 لوله ۱ اینچ سیاه ۲.۳ میل سمنان 33.4 2.3 11.5 کیلو گرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

14 لوله ۱۱/۴ اینچ سیاه ۲.۳ میل سمنان 42.2 2.3 15 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

15 لوله ۱۱/۲ اینچ سیاه ۲.۳ میل سمنان 48.3 2.3 16.5 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

16 لوله ۲ اینچ سیاه ۲.۳ میل سمنان 60.3 2.3 21.5 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

17 لوله ۱ اینچ سیاه ۲.۳ میل سمنان 33.4 2.3 11.5 کیلو گرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

18 لوله ۱۱/۴ اینچ سیاه ۲.۳ میل سمنان 42.2 2.3 15 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

19 لوله ۱۱/۲ اینچ سیاه ۲.۳ میل سمنان 48.3 2.3 16.5 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

20 لوله ۲ اینچ سیاه ۲.۳ میل سمنان 60.3 2.3 21.5 کیلوگرم

‎ریال ۴۷۲٬۰۰۰

به دلیل نوسانات قیمت در بازار لطفا قبل از خرید نهایی، از کارشناسان فروش ماتاییدیه تلفنی دریافت کنید


درباره محصول


لوله سیاه صنعتی محصولی کاملا متفاوت با لوله فولادی گالوانیزه است که همانند سایر محصولات هر یک از انواع لوله‌ها مطابق با استاندارد‌های ثبت شده جهانی به تولید می‌رسند و تنها برای استفاده در صنایع تعریف شده مناسب هستند. با توجه به اینکه انواع لوله فولادی، گالوانیزه و آهنی مناسب برای قسمت‌های تعریف شده‌ای هستند، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید با شماره 02166317636 تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان فروش سایت آریا فولاد راهنمایی‌های لازم را در جهت معرفی بهترین محصول تعریف شده انجام دهند.

در نظر داشته باشید که محصولاتی از قبیل لوله گالوانیزه گلخانه، لوله مانیسمان بدون درز، لوله سیاه گازی نیز به تولید می‌‌رسند و هر یک تنها فشار و حرارت استانداردی را متحمل می‌شوند. جهت دریافت لیست قیمت سایر محصولات یا از طریق سایت اقدام نمائید و یا با شماره تماس‌های داخل سایت تماس حاصل فرمائید تا لیست قیمت روزانه را دریافت کنید.

لوله سیاه صنعتی چیست؟

لوله صنعتی یا لوله سیاه از دسته لوله‌های سنگینی هستند که دارای درز و جوش نیز می‌باشند. این لوله‌های صنعتی مطابق استاندارد DIN2440 تولید می‌شوند و در صنایع مختلفی همچون ساخت حفاظ و حصار، شاسی و داربست و… کاربرد دارند. در واقع این نوع لوله‌های صنعتی پر کاربرد در صنایع نسبتا سنگین هستند و جنس آن‌ها غیر گالوانیزه است. این محصول دارای رنگی سیاه است و با پوشش اکسید آهن و رنگ تیره روی این نام را به این لوله درزدار اختصاص داده‌اند.

لوله سیاه صنعتی سمنان دارای اشکال و اندازه‌های مختلفی هستند که پر کاربرد در صنایع و پروژه‌های عمرانی بوده و برخی از آن‌ها رزوه می‌شوند تا به وسیله اتصالات مختلف به یکدیگر متصل شوند و برخی دیگر با جوشکاری به یکدیگر متصل می‌شوند. همچنین توجه داشته باشید که از لوله سیاه جهت انتقال آب آشامیدنی استفاده نمی‌کنند چرا که در اثر برخورد با رطوبت، این لوله‌ها به راحتی زنگ می‌زنند و تنها لوله‌ای که در برابر رطوبت مقاومت زیادی دارد، محصولات نام‌برده هستند:

در اصل لوله‌های گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته و تنها لوله ضد زنگ با مقاومت بالا در بازار هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های لوله سیاه آشنا شده تا مناسب‌ترین محصول صنایع خاص را خریداری کنید.

لوله سیاه صنعتی

انواع لوله صنعتی سیاه

لوله صنعتی نیز همانند سایر محصولات دارای انواع مختلفی هستند که هر یک با توجه به استاندارد ساخت، نوع و اندازه‌ای که دارند دارای ویژگی‌های خاصی هستند. با توجه به اینکه هر یک از محصولات نام برده دارای گرید‌های متفاوتی هستند، میزان جوش پذیری، تنوع ابعاد و میزان سختی متفاوتی دارند.

لوله صنعتی آلیاژی

لوله صنعتی سمنان با آلیاژ‌های فلزی تولید شده‌اند و با ترکیب شدن عناصر مختلف سبب بهبود خواص مکانیکی محصول گشته‌اند. در واقع این لوله آلیاژی صنعتی در برابر خوردگی و حرارت مقاومت بالایی داشته و وزنی سبک‌تر از لوله‌ها فلزی و آهنی دارند. عمده کاربرد این محصول برای صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاه‌ها و… است.

لوله مانیسمان یا لوله فولادی بدون درز

لوله مانیسمان یکی از انواع لوله‌های فولادی بدون درز و جوشی هستند که با رده‌های مختلفی به تولید می‌رسند و با توجه به رده‌ای که دارند، در صنایع مختلف جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. لوله مانیسمان رده ۴۰، لوله مانیسمان رده ۲۰ و ۶۰ و سایر محصولات به دلیل مقاومت و کیفیت بالا، قیمتی گران‌تر به نسبت سایر لوله‌ها دارند.

لوله صنعتی گالوانیزه

لوله گالوانیزه گلخانه یا لوله گالوانیزه گرم به نوبه خود به چند دسته مختلف اعم از لوله گالوانیزه کشاورزی، سبک، سنگین و صنعتی تقسیم می‌شوند که هر یک مناسب برای استفاده در مکان‌های مرطوب و نمناک هستند. لوله صنعتی گالوانیزه به دلیل داشتن پوششی از روی و گالوانیزه مقاومتی بالا در برابر عوامل محیطی مختلف دارند.

لوله صنعتی گوشتدار

لوله صنعتی گوشتدار

لوله گوشت دار صنعتی از دسته لوله‌های فولادی هستند که با آلياژ‌های مختلفی نیز به تولید می‌رسند. در واقع لوله گوشتدار صنعتی به عنوان خانوده ای از محصولات لوله مانیسمان هستند و با ضخامت دیواره بالا تولید می‌شوند و دارای تنوع زیادی هستند. در واقع این نوع لوله‌ها دارای مصارف صنعتی بوده و سایز‌های متنوعی دارند. در واقع لوله صنعتی گوشتی سیاه از قبیل محصولاتی هستند که با سایز‌های ۳.۸ الی ۲۴ اینچ به تولید می‌رسند و سایز محصول با اندازه قطر خارجی یعنی پشت تا پشت لوله تخمین زده می‌شود.

لوله چدنی

لوله چدنی نیز یکی از انواع لوله‌های ساخته شده با فولاد چدنی هستند که در صنعت و ساختمان سازی عمده کاربرد‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. این لوله به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر فشار، حرارت، سختی و اکسیداسیون در صنعت پل سازی و ساخت ساختمان‌های صنعتی کاربرد‌های زیادی دارند.

کاربرد لوله سیاه در صنعت

کاربرد لوله سیاه در صنعت

لوله سیاه که با نام لوله فولادی سیاه صنعتی نیز شناخته می‌شود، لوله‌ای بدون پوشش ضد زنگ است که به همین دلیل قیمت لوله سیاه با قیمت لوله مانیسمان قابل قیاس نیست! این لوله‌ها عمدتا با فولاد کربنی به تولید می‌رسند و اغلب به صورت پیوسته به یکدیگر وصل می‌شوند و در صورت نیاز برای لوله‌های سایز بزرگ اتصال با جوش پذیری انجام می‌شود. در ادامه عمده کاربرد‌های لوله سیاه را ذکر کرده‌ایم:

مراحل تولید لوله سیاه صنعتی سمنان

اگر قصد خرید لوله سیاه سمنان را دارید، حتما باید مراحل تولید این محصول برایتان اهمیت داشته باشد! منظور ما در این باره این است که حتما باید نسبت به کارخانه تولیدی اطمینان داشته باشید و اطمینان پیدا کنید که تمامی لوله‌ها مطابق با استاندارد‌های ثبت شده جهانی و بین المللی به تولید می‌رسند.

  1. ابتدا برای تولید لوله صنعتی ورق‌ها برش داده می‌شوند و با توجه به ابعاد و اندازه مد نظر برا قطر و اندازه لوله، ورق‌ها به لوله تبدیل می‌شوند.
  2. در مرحله دوم درز لوله جوشکاری می‌شود و جوشکاری به دو روش القایی و مقاومتی انجام می‌شود.
  3. بعد از جوشکاری باید از سطح جوش داده شده براده برداری شود و در نهایت تقسیم بندی لوله‌های فولادی انجام می‌شود و مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

انواع لوله صنعتی سیاه

لیست قیمت لوله سیاه صنعتی

قیمت لوله سیاه با سایر لوله‌ها با توجه به نوع و روش ساختی که دارند متمایز از یکدیگر هستند و این محصول نسبت به بقیه لوله‌ها ضخامت بیشتری دارند و به همین دلیل در صنعت نفت و گاز جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند چرا که برای استفاده در مسافت‌های طولانی بهترین انتخاب هستند. لوله صنعتی از جنس فولاد کربن دار است و با جوش خوردن درز‌های ورق فولادی به تولید می‌رسند که همین موارد نام‌برده دلایلی موثر برای نوسان قیمت محصولات در بازار هستند که در ادامه در این باره توضیحات جامع‌تری ارائه داده‌ایم.

قیمت لوله صنعتی الیاژی

لوله‌های الیاژی دارای گرید‌های مختلفی هستند که با کاهش و یا افزایش یافتن هر یک از متریال مصرفی برای تولید محصول، دارای نوسان قیمت می‌شوند. اغلب هر یک از گرید‌های این محصول که میزان آلیاژ بیشتری در خود داشته باشند، قیمت گران‌تری خواهند داشت.

قیمت لوله فولادی بدون درز

قیمت لوله مانیسمان نسبت به سایر لوله‌ها گران‌تر است و این قیمت بالا به دلیل فرآیند تولید سخت محصول است. در واقع لوله‌ بدون درز به دلیل اینکه در سطح داخلی و خارجی خود عاری از هرگونه درز و جوشی هستند، روش تولید پیچیده‌تری خواهند داشت و هر چه رده آن‌ها بالاتر برود، فرایند تولید سخت تر شده و مسلما با افزایش قیمت رو به رو خواهند شد و از طرفی مقاوم‌ترین لوله در میان سایر محصولات هستند.

قیمت لوله صنعتی گالوانیزه

قیمت لوله صنعتی گالوانیزه شاخه ای ۶ متری و ۱۲ متری با یکدیگر متفاوت بوده و در صورت نیاز مشتری گاها با سایز‌های بزرگتری به تولید می‌رسند. قیمت لوله گالوانیزه سبک ارزان تر از لوله گالوانیزه صنعتی و کشاورزی است و مکان استفاده از هر یک مجزا از یکدیگر خواهد بود.

قیمت لوله صنعتی گالوانیزه

قیمت لوله چدنی

قیمت لوله چدنی نیز وابسته به ابعاد، اندازه و طول محصول است و هر چه میزان سنگینی و خلوص مواد اولیه به کار رفته شده در ساخت لوله بیشتر باشد، قیمت محصولات افزایش پیدا می‌کند.

قیمت لوله صنعتی سبک

لوله‌های صنعتی از دسته ملزومات پر استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هستند که پر کاربرد در ساخت سازه‌های سبک و سنگین هستند. کارخانجات تولید کننده لوله‌های صنعتی از دسته تولید کنندگان مطرح در ایران می‌یاشند که مطابق با استاندارد‌های جهانی محصولات نام برده را به تولید می‌رسانند. از جمله کارخانجات تولید کننده لوله صنعتی سبک، کارخانه لوله سمنان، سپنتا، کالوپ و یاران است که هر یک قیمت لوله صنعتی سبک را عمدتا متفاوت از یکدیگر در نظر می‌گیرند، چرا که هر یک از کارخانجات نام برده ممکن است فرایند تولید و میزان استفاده از مواد اولیه را متغیر در نظر بگیرند.

قیمت لوله صنعتی سبک به نسبت لوله‌های گوشتدار و سنگین، ارزان تر خواهد بود چرا که فرایند ساخت آسان تری داشته و به نسبت لوله‌های سنگین، از مواد اولیه کمتری در جهت ساخت محصول استفاده شده است. همچنین در کنار نکات ذکر شده، وزن و قیمت لوله‌های صنعتی وابسته به ضخامت ورق و نوع کاربردی که دارند، متغیر بوده که جهت اطلاع از وزن دقیق و قیمت محصول می‌توانید به لیست قیمت لوله صنعتی سیاه که در ابتدا در جداول زیر سازماندهی شده است، مراجعه کنید.

قیمت لوله صنعتی گوشتدار

این محصول دارای ضخامتی بالا است و همین ضخامت بالای گوشته‌ها سبب بالا رفتن قیمت لوله گشته است. همانطور که از نام لوله صنعتی سیاه مشخص است، این لوله با ورق سیاه به تولید رسیده و هر چه ضخامت و طول آن بیشتر شود، مسلما قیمت لوله صنعتی گوشتی نیز گران تر خواهد شد.

قیمت لوله سیاه

قیمت لوله سیاه

قیمت لوله سیاه صنعتی تحت تاثیر عوامل مختلفی است و با حذف واسطه‌ها، قیمت فروش محصولات در سایت آریا فولاد بسیار کاهش پیدا کرده و در ادامه عوامل موثر بر ایجاد نوسان قیمت آهن آلات ساختمانی را ذکر کرده‌ایم:

نرخ مواد اولیه: هزینه خرید مواد اولیه اولین عامل موثر بر نوسان قیمت محصولات است و وابسته به نوع ترکیباتی که دارند، قیمت خرید آهن، آلیاژ، کربن و… مختلف است و با کاهش یا افزایش هر یک از این مقادیر، قیمت لوله سیاه صنعتی نیز گران و یا ارزان تر خواهد شد.

میزان عرضه و تقاضا: با کاهش یافتن میزان تقاضا و یا افزایش عرضه، قیمت لوله صنعتی نیز کاهش پیدا می‌کند و تا حد زیادی نسبت عرضه و تقاضا روی بازار تاثیر زیادی می‌گذارند. در واقع با کاهش ساخت و ساز در یک منطقه، تقاضا برای خرید لوله سیاه کم شده و به این صورت قیمت لوله سیاه تا حد زیادی ارزان‌تر می‌شود.

هزینه تولید: هزینه‌هایی همچون نرخ تولید که شامل دستمز نیروی کار،نقل و انتقال، تعمیر و به کارگیری ماشین آلات صنعتی و انرژی می‌شود، تاثیر گذار بر قیمت هزینه تولید محصولات هستند که با افزایش هزینه تولید، قیمت فروش لوله نیز افزایش پیدا می‌کند.

شرایط بازار جهانی: یکی از مهم‌ترین عوامل دیگری که این روز‌ها زیاد حرفش در میان عموم مردم زده می‌شود، تغییر شرایط بازار جهانی است که تغییرات سیاسی و اجتماعی، تغییرات نرخ ارز و تحریم‌ها و… هستند که سبب ایجاد نوسان قیمت گشته‌اند.

هزینه حمل و نقل: اگر تولید لوله سیاه صنعتی در کارخانجات مناطق دور افتاده انجام شود و یا از کشور‌های دیگر وارد شود، قطعا هزینه‌ای برای حمل و نقل محصول در نظر گفته می‌شود و تک تک این موارد هزینه‌ای برای تخمین قیمت نهایی محصول در بر می‌گیرند.

تکنولوژی تولید: استفاده از دستگاه‌های به روز برای تولید لوله، سبب فرایند تولید بهینه شده و در نتیجه علاوه بر تولید سریع‌تر، قیمت لوله صنعتی نیز کاهش پیدا می‌کند.

معرفی کارخانجات برتر تولید کننده لوله سیاه صنعتی

یکی از کارخانجات مطرح نورد و لوله در ایران، کارخانه فولاد سمنان است که بیش از سال‌ها تجربه تولید انواع لوله و پروفیل دارد. محصولات نورد و لوله سمنان با بالاترین درجه کیفی به تولید می‌رسند و به دلیل تولید داخلی، با نازل ترین قیمت به فروش می‌رسند. در واقع فروشگاه اریا فولاد نیز به دلیل حذف واسطه‌ها توانسته است انواع لوله سیاه صنعتی سمنان را به قیمت درب کارخانه تولیدی به فروش برساند.

خرید لوله سیاه صنعتی

فروش لوله صنعتی در تهران

فروش لوله صنعتی در تهران با نازل ترین قیمت درب کارخانه، توسط گروه صنعتی آریا فولاد انجام می‌شود و مشتریان به صورت مستقیم و بدون واسطه می‌توانند خرید خود را انجام دهند. با توجه به کیفیت بالای این نوع لوله های صنعتی سیاه، عمده کاربرد‌ها را به خود اختصاص داده اند.

خرید لوله سیاه صنعتی سمنان

همانطور که پیش‌تر عوامل موثر بر قیمت لوله سیاه را ذکر کردیم، حتما تا الان متوجه شده‌اید که خرید تولیدات داخلی و تنها خرید مستقیم و بدون واسطه مقرون به صرفه خواهد بود، چرا که تمامی محصولات تولید شده در کارخانجات ایران بر اساس استاندارد‌های جهانی به تولید می‌رسند و خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کنند سبب می‌شود تا هزینه‌های اضافه رفت و آمد، هزینه کارگران و اجاره انبار و… روی قیمت محصول کشیده نشود.

فروشگاه اینترنتی آریا فولاد با در نظر گرفتن فروش مستقیم و بدون واسطه انواع لوله و سایر کالاها، سعی دارند تا علاوه بر اینکه مشتری در زمان خرید به سود خوبی می‌رسد، خودشان نیز در این زمینه با فروش بالایی رو به رو شوند. جهت خرید لوله سیاه به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره 02166317636 تماس حاصل فرمائید و از قیمت روز محصولات مطلع شوید. همچنین جدول لیست قیمت لوله سیاه صنعتی، لوله مانیسمان، لوله api، لوله گازی تست، لوله گلخانه ای و…  را داخل صفحه اصلی محصول قرار داده‌ایم تا بتوانید به راحتی سایز و ابعاد مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

سوالات متداول درباره ی لوله سیاه صنعتی درزدار

  1. لوله سیاه درزدار در چه صنایعی استفاده می‌شود؟

لوله سیاه درزدار در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. برخی از صنایع کاربردی این لوله شامل ساخت حفاظ و حصار، ساخت شاسی و داربست، ساخت سازه‌های فلزی، صنعت نفت و گاز، صنایع آب و فاضلاب و صنایع عمرانی می‌باشد.

  1. آیا لوله سیاه درزدار مناسب برای انتقال آب آشامیدنی است؟

خیر، لوله سیاه درزدار برای انتقال آب آشامیدنی مناسب نیست. زیرا این لوله‌ها در معرض رطوبت قرار گرفته و به راحتی زنگ می‌زنند. برای انتقال آب آشامیدنی، بهتر است از لوله‌های گالوانیزه یا لوله‌های ضد زنگ استفاده شود.

  1. آیا لوله سیاه درزدار قابلیت اتصال به یکدیگر را دارد؟

بله، لوله سیاه درزدار قابلیت اتصال به یکدیگر را دارد. این اتصالات می‌تواند با استفاده از اتصالات مختلفی مانند اتصالات ردیفی، اتصالات قفلی، اتصالات جوشی و غیره صورت بگیرد.

  1. آیا لوله سیاه درزدار مقاومتی در برابر رطوبت دارد؟

لوله سیاه درزدار به طور طبیعی مقاومت کمتری در برابر رطوبت دارد. اگر این لوله‌ها در معرض رطوبت قرار گیرند، ممکن است زنگ‌زدایی شوند. بنابراین، برای صنایع یا کاربردهایی که در معرض رطوبت قرار می‌گیرند، بهتر است از لوله‌های گالوانیزه یا لوله‌های ضد زنگ استفاده شود.

مراحل ثبت سفارش

درخواست خرید

درخواست خرید

صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور

نحوه تسویه حساب

نحوه تسویه حساب

تسویه حساب

تسویه حساب

ارسال بار

ارسال بار

سوالات متداول

سوال؟

محتوا؟

سوال مورد نظر اینجا نوشته می‌شود؟

جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود

سوالات و نظرات کاربران

شما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید.

جهت ارسال دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید