امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

لوله و پروفیل سپنتا
  1. آریا فولاد | خرید و قیمت روز آهن آلات و مقاطع فولادی

لوله و پروفیل سپنتا

پروفیل گالوانیزه لوله و پروفیل سپنتا


آخرین بروزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

ردیف نام کالا سایز ضخامت وزن واحد قیمت نمودار
1 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۰۰*۴۰ ضخامت ۲ میل سپنتا 100*40 2 27.7 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

2 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۰۰*۴۰ ضخامت ۲.۵ میل سپنتا 100*40 2.5 34.5 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

3 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۰۰*۴۰ ضخامت ۳ میل سپنتا 100*40 3 41.1 کیلوگرم

‎ریال ۶۵۱٬۸۸۲

4 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۰۰*۴۰ ضخامت ۳.۵ میل سپنتا 100*40 3.5 47.7 کیلوگرم

‎ریال ۶۵۱٬۸۸۲

5 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۰۰*۴۰ ضخامت ۴ میل سپنتا 100*40 4 54.1 کیلوگرم

‎ریال ۶۵۱٬۸۸۲

6 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۰۰*۵۰ ضخامت ۲ میل سپنتا 100*50 2 29.4 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

7 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۰۰*۵۰ ضخامت ۲.۵ میل سپنتا 100*50 2.5 36.8 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

8 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۰۰*۵۰ ضخامت ۳ میل سپنتا 100*50 3 43.8 کیلوگرم

‎ریال ۶۵۱٬۸۸۲

9 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۰۰*۵۰ ضخامت ۳.۵ میل سپنتا 100*50 3.5 51 کیلوگرم

‎ریال ۶۵۱٬۸۸۲

10 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۲۰*۶۰ ضخامت ۲میل سپنتا 120*60 2 35.8 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

11 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۲۰* ۶۰ ضخامت ۲.۵ میل سپنتا 120*60 2.5 44 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

12 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۲۰*۶۰ ضخامت ۳میل سپنتا 120*60 3 52.9 کیلوگرم

‎ریال ۶۵۱٬۸۸۲

13 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۱۲۰*۶۰ ضخامت ۳.۵ میل سپنتا 120*60 3.5 61.6 کیلوگرم

‎ریال ۶۵۱٬۸۸۲

14 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۲۰*۱۰ ضخامت ۲ میل سپنتا 20*10 2 5.6 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

15 پروفیل گالوانیزه ۲۰*۲۰ ضخامت ۲ میل سمنان 20*20 2 7.5 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

16 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۲۲۰*۶۰ ضخامت ۲.۵ میل سپنتا 220*60 2.5 69.6 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

17 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۲۲۰*۶۰ ضخامت ۳ میل سپنتا 220*60 3 93.2 کیلوگرم

‎ریال ۶۵۱٬۸۸۲

18 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۲۲۰*۶۰ ضخامت ۳.۵ میل سپنتا 220*60 3.5 96.4 کیلوگرم

‎ریال ۶۵۱٬۸۸۲

19 پروفیل گالوانیزه مستطیل ۲۵*۱۰ ضخامت ۲ میل سپنتا 25*10 2 6.6 کیلو گرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

20 پروفیل گالوانیزه ۲۵*۲۵ ضخامت ۲ میل سمنان 25*25 2 9.7 کیلو گرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲



درباره کارخانه


مجموعه سپنتا به عنوان یکی از تامین کنندگان و همچنین تولیدکنندگان ملی در صنعت لوله و پروفیل فولادی کشور، پس از 60 سال فعالیت مستمر، همواره در خط مقدم صنعت کشور پیشتاز بوده و همچنان با وجود تحریم­‌های ظالمانه بین­ المللی، در جهت تولید محصولات ملی، از تلاش و کوشش مستمر خود لحظه‌ای دریغ ننموده و برای این مهم از موانع و مشکلات بسیاری عبور کرده و همچنان در پیشبرد اهداف ملی با قدرت ادامه خواهد داد.

در سال‌های اخیر صنعت لوله و پروفیل فولادی همچون صنایع فلزی دیگر، تحت فشارهای جهانی و افزایش روز افزون بهای فلزات اعم از آهن و فولاد، بیشترین مقاومت را از خود نشان داده است؛ اما همواره در این راه با سعه صدر و درایت مدیران داخلی از سد مشکلات عدیده عبور نموده و در جهت دستیابی به اهداف تولیدی و علمی، لحظه ­ای از تلاش دست برنخواهد داشت.

مجموعه سپنتا

البته باید به گواهینامه‌ها و تاییدیه‌های اخذ شده و استانداردهای مجموعه سپنتا نیز اشاره کنیم که به شرح زیر می‌باشند:

اما در ادامه می‌خواهیم محصولات تولید شده این برند بزرگ و محبوب را معرفی کرده و آنها را بررسی کنیم. پس همچنان همراه ما باشید.

لوله گالوانیزه مجموعه سپنتا

لوله گالوانیزه تولید شده توسط مجموعه کارخانجات سپنتا یکی از انواع لوله‌های فولادی مقاوم به خوردگی است که البته جزو لوله‌های درزدار نیز می‌باشد. این نوع لوله از فلز Zn استفاده کرده است تا روی سطح آن را بپوشاند. پوشش گالوانیزه که در واقع همان فلز روی یا Zn است، به روش‌های مختلفی روی سطح مقاطع اضافه می‌شود. وجود این پوشش در لوله گالوانیزه مجموعه سپنتا موجب براق‌تر و سفیدتر شدن لوله می‌شود که البته به این دلیل است که این لوله‌ها در بازار با نام لوله سفید نیز معروف شده‌اند.

وجود پوشش روی بر سطوح بیرونی و درونی لوله، در افزایش مقاومت به خوردگی محصول نقش بسیار مفیدی را ایفا می‌کند. در واقع این ویژگی لوله گالوانیز باعث شده است تا از آن در کاربردهای بسیاری به عنوان جایگزین لوله‌های استیل استفاده شود. همچنین قیمت لوله استیل از قیمت لوله گالوانیزه در بازار بیشتر است؛ در نتیجه انتخاب لوله گالوانیزه، انتخاب به صرفه‌تری به شمار می‌رود. البته نباید منکر این شد که در همه موارد نمی‌توان لوله گالوانیزه را جایگزین لوله استیل کرد و باید از نظظر فنی پروژه را بررسی کرد و از اعمال این تعییرات مطمئن شد.

لوله گالوانیزه سپنتا اهواز

کاربرد لوله گالوانیزه

در ابتدا باید اشاره کنیم که لوله گالوانیزه مجموعه سپنتا جزو پرمصرف‌ترین لوله‌های فولادی در صنایع گوناگون است که این نشان دهنده پرکاربرد بودن این نوع لوله در موارد و صنایع مختلف است. میزان بالای مقاومت به خوردگی در لوله گالوانیزه باعث شده است تا در بسیاری از صنایع طرفداران زیادی پیدا کند. رایج‌ترین کاربرد لوله گالوانیزه منحصر به محیط‌های خورنده و مرطوب می‌باشد. استفاده از لوله سفید یا همان لوله گالوانیزه در لوله کشی گلخانه‌ها، یکی از معروف‌ترین کاربردهای لوله گالوانیزه است. البته باید بدانید که کاربرد لوله گالوانیزه فقط به این مورد ختم نمی‌شود و در ادامه لیستی از مهم‌ترین کاربردهای این لوله را شرح داده‌ایم:

همانطور که در لیست مهم‌ترین کاربردهای لوله گالوانیز مشاهده می‌کنید، پیدا است که بخش گسترده‌ای از کاربردهای لوله گالوانیزه در موارد مربوط به انتقال آب می‌باشد. لیست قیمت لوله گالوانیزه و انواع آن در وب سایت فروشگاهی آریا فولاد موجود است.

جدول وزن لوله گالوانیزه سپنتا

نقاط قوت و ضعف لوله گالوانیزه سپنتا

لوله‌های گالوانیزه سپنتا به عنوان یک جزء مهم در صنعت ساختمان و آبفا استفاده می‌شوند. در ادامه، نقاط قوت و ضعف این نوع لوله‌ها را بررسی می‌کنیم:

نقاط قوت:

  1. مقاومت در برابر خوردگی: بدون اینکه به راحتی زنگ زده یا خوردگی کنند، لوله‌های گالوانیزه سپنتا دارای مقاومت خوبی در برابر خوردگی هستند.
  2. مقاومت فیزیکی: این لوله‌ها دارای مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه هستند که آنها را به گزینه مناسبی برای استفاده در محیط‌های صنعتی و ساختمانی تبدیل می‌کند.
  3. قابلیت اتصال: لوله‌های گالوانیزه سپنتا به راحتی قابلیت اتصال به اتصالات مختلفی دارند که این امر به استفاده آسان‌تر از آنها در پروژه‌های مختلف کمک می‌کند.

نقاط ضعف:

  1. آسیب پذیری در برابر خوردگی در صورت آسیب: اگر لایه گالوانیزه آسیب ببیند، خوردگی ممکن است در این نوع لوله‌ها ایجاد شود که ممکن است به دست‌آوردن آب یا تخریب لوله منجر شود.
  2. وزن: لوله‌های گالوانیزه سپنتا نسبتاً سنگین‌تر از سایر نوع لوله‌ها هستند که ممکن است نصب و حمل آنها را دشوارتر کند.
  3. هزینه: مقایسه با لوله‌های غیر گالوانیزه، لوله‌های گالوانیزه سپنتا هزینه بیشتری دارند که ممکن است برخی از پروژه‌ها را که نیاز به بودجه کمتری دارند، تحت تاثیر قرار دهد.

با توجه به این نقاط قوت و ضعف، استفاده از لوله‌های گالوانیزه سپنتا بسته به نوع و شرایط پروژه مورد نظر قابل توجیه است.

عوامل تاثیرگذار در قیمت لوله گالوانیزه

قیمت لوله گالوانیزه بر اساس فاکتورهای متعددی به صورت روزانه تعیین می‌شود. عوامل زیر در تعیین قیمت لوله گالوانیزه نقش دارند:

عوامل تاثیرگذار در قیمت لوله گالوانیزه

لوله گلخانه ای سپنتا

لوله گلخانه‌ای دسته‌ای از لوله‌ها است که در صنعت کشاورزی و به خصوص در ساخت اسکلت گلخانه‌ها کاربرد دارد. لوله گلخانه ‌ای با دو روش گالوانیزاسیون گرم و سرد، آبکاری می‌شوند. لوله گلخانه ای که با روش گالوانیزاسیون گرم تولید می‌شود، تقریباً 5 یا 6 برابر لوله گلخانه ای تولید شده توسط روش گالوانیزاسیون سرد، عمر می‌کند. باید بدانید که لوله گلخانه ای حدود 25 تا 30 سال در محیط گرم و مرطوب دوام دارد.

لوله گلخانه ای مجموعه سپنتا معمولاً با سایزبندی‌های مختلف بین نیم اینچ یا نمره 2 تا 4 اینچ یا نمره 10 تولید می‌شود. همچنین وزن‌های تولید شده لوله گلخانه ای مجموعه سپنتا به دو دسته سبک و سنگین خلاصه می‌شود. لوله‌های گلخانه‌ای مجموعه سپنتا در شاخه‌های 6 متری در بازار موجود هستند. البته باید اشاره کرد که امکان تولید این لوله‌ها در متراژ دلخواه مشتری وجود دارد.

مزیت‌ استفاده از لوله گلخانه سپنتا

لوله گلخانه ای سپنتا مزیت‌های بسیار زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن روکش آنها است که از فلز روی تشکیل شده است و استفاده از لوله گلخانه ای با این روکش موجب افزایش طول عمر آنها می‌شود. وجود این خواص در کاهش هزینه‌های صرف شده گلخانه، نقش زیادی دارد؛ به همین دلیل در احداث گلخانه‌ها از لوله گلخانه‌ای مجموعه سپنتا استفاده می‌شود.

البته یکی دیگر از مزایای لوله گلخانه ‌ای، وجود انواع اتصالات آن است؛ چون در فرآیند نصب لوله‌ها و احداث گلخانه شاهد افزایش سرعت کار و راحتی هستید. به این ترتیب استفاده از لوله گلخانه ای سپنتا در کاهش هزینه‌ها شما نیز تاثیرگذار است و استفاده از آن می‌تواند مقرون به صرفه باشد.

قیمت لوله گالوانیزه سپنتا اهواز

پروفیل گالوانیزه مجموعه سپنتا

پروفیل گالوانیزه به قوطی گالوانیزه نیز در بازار معروف است. پروفیل گالوانیزه یک مقطع مربعی یا مستطیلی توخالی می‌باشد که برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی، از فلز روی برای سطح آن استفاده شده است. پروفیل گالوانیزه در ضخامت‌های 2 تا 8 میلی متر تولید می‌شود و در ابعاد 10*10 تا 90*90 در بازار موجود است. مطمئناً قیمت پروفیل گالوانیزه 90*90 با قیمت پروفیل گالوانیزه 10*10 متفاوت است.

پروفیل گالوانیزه یا همان قوطی گالوانیزه را به طور کلی به دو نوع چهارگوش و نوع باز تقسیم بندی می‌شود. نوع چهارگوش با مقطع مربع یا مستطیلی تو خالی، معروف به قوطی گالوانیزه نیز می‌باشد و نوع باز معمولاً به شکل پروفیل U به کار برده می‌شود.

لوله گازی تست مجموعه سپنتا

لوله گازی تست مجموعه سپنتا با گواهی استاندارد ISIR3360 محبوب و معروف است. البته این لوله با نام لوله گاز سیاه سپنتا نیز شناخته می‌شود و برای انتقال گاز برای مصارف خانگی یا صنعتی مورد استفاده است. محبوبیت این لوله‌ به دلیل فرآیند تولید و کیفیت محصول است که از آن در انتقال گاز خانگی یا حتی آب استفاده می‌کنند و عمدتاً روی سطح نصب می‌شود. قابل ذکر است که لوله گازی تست مجموعه سپنتا از کیفیتی بالاتر از استاندارد ISIR 3360 برخوردار می‌باشد.

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سپنتا تهران

لوله API مجموعه سپنتا

در 40 سال اخیر تغییرات زیادی برای طراحی لوله‌های خطوط انتقال نفت و گاز ایجاد شده است و تمایلات به سمت استفاده از لوله‌های قطورتر با قابلیت تحمل فشار بیشتر، افزایش پیدا کرده است تا بتوان میزان بازدهی انتقال نفت و گاز را افزایش داد که برای رسیدن به این خواسته باید از فولادهایی با استحکام و تافنس بالا استفاده شود. لوله API به طور گسترده در کاربردهایی مثل کشتی سازی و انتقال نفت و گاز استفاده می‌شود.

این لوله‌ها همان فولادهای کربن – منگنزی می‌باشند که با اضافه کردن مقداری از عناصر میکروآلیاژی، استحکام آنها افزایش پیدا می‎کند. مشخصات لوله API به کار رفته در لوله‌های انتقال نفت و گاز توسط انستیتو نفت آمریکا (American Petroleum Institute) استانداردسازی شد. مهم‌ترین ویژگی این لوله‌ها عبارت‌اند از:

جهت خرید لوله گالوانیزه با سایز و رده های مختلف و اطلاع از قیمت این محصول می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آریا فولاد اقدام به خرید مستقیم و بدون واسطه محصولات نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت و یا شماره تماس های قرار داده شده در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول درباره ی لوله گالوانیزه سپنتا

  1. چه مواردی برای استفاده از لوله‌های گالوانیزه مناسبند؟

لوله‌های گالوانیزه به دلیل مقاومت خود در برابر خوردگی، بسیار مناسب برای استفاده در سیستم‌های آبیاری، خطوط گاز، اتصالات صنعتی و بسیاری از کاربردهای ساختمانی هستند.

  1. چه عواملی برای انتخاب لوله‌های گالوانیزه سپنتا باید در نظر گرفته شوند؟

در انتخاب لوله‌های گالوانیزه سپنتا، نقاطی همچون ابعاد فیزیکی، ضخامت دیواره، ویژگی‌های خوردگی مقاوم، و همچنین استانداردهای مربوط به محصول باید مورد توجه قرار گیرند.

  1. آیا لوله‌های گالوانیزه سپنتا با وزن بالا همراه هستند؟

بله، در مقایسه با بسیاری از لوله‌های دیگر، لوله‌های گالوانیزه سپنتا دارای وزن بالایی هستند، اما این وزن به دلیل مقاومت و پایداری بیشتر آنهاست.

مراحل ثبت سفارش

درخواست خرید

درخواست خرید

صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور

نحوه تسویه حساب

نحوه تسویه حساب

تسویه حساب

تسویه حساب

ارسال بار

ارسال بار

سوالات متداول

سوال؟

محتوا؟

سوال مورد نظر اینجا نوشته می‌شود؟

جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود

سوالات و نظرات کاربران

شما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید.

جهت ارسال دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید