امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

لوله و پروفیل سمنان
  1. آریا فولاد | خرید و قیمت روز آهن آلات و مقاطع فولادی

لوله و پروفیل سمنان

لوله گلخانه ای لوله و پروفیل سمنان


آخرین بروزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۱۴

ردیف نام کالا سایز ضخامت وزن واحد قیمت نمودار
1 لوله گلخانه ۱.۲ اینچ ضخامت ۲.۵میل گالوانیزه گرم سمنان 21.3 2.5 7.3 کیلو گرم

‎ریال ۶۲۰٬۰۰۰

2 لوله گلخانه ۴ اینچ ضخامت ۲.۵ میل گالوانیزه گرم سمنان 114.3 2.5 44 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۰٬۰۰۰

3 لوله گلخانه ۳.۴ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 26.7 2 7.8 کیلو گرم

‎ریال ۶۲۵٬۰۰۰

4 لوله گلخانه ۴ اینچ ضخامت ۲میل گالوانیزه گرم سمنان 11.3 2.5 44 کیلو گرم

‎ریال ۶۲۰٬۰۰۰

5 لوله گلخانه ۳/۴ اینچ ضخامت ۲.۵ میل گالوانیزه گرم سمنان 26.7 2.5 10 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۰٬۰۰۰

6 لوله گلخانه ۱ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 33.4 2 10 کیلو گرم

‎ریال ۶۲۵٬۰۰۰

7 لوله گلخانه ۱ اینچ ضخامت ۲.۵ میل گالوانیزه گرم سمنان 34.4 2.5 12 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۰٬۰۰۰

8 لوله گلخانه ۱۱/۴ اینچ ضخامت ۲میل گالوانیزه گرم سمنان 42.2 2 13 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۵٬۰۰۰

9 لوله گلخانه ۱۱/۴ اینچ ضخامت ۲.۵ میل گالوانیزه گرم سمنان 42.2 2.5 16 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۰٬۰۰۰

10 لوله گلخانه ۱۱/۲ اینچ ضخامت ۲میل گالوانیزه گرم سمنان 48.3 2 15 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۵٬۰۰۰

11 لوله گلخانه ۱۱/۲ اینچ ضخامت ۲.۵ میل گالوانیزه گرم سمنان 48.3 2.5 18 گیلو گرم

‎ریال ۶۲۰٬۰۰۰

12 لوله گلخانه ۲ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 60.3 2 19 کیلو گرم

‎ریال ۶۲۵٬۰۰۰

13 لوله گلخانه ۲ اینچ ضخامت ۲.۵ میل گالوانیزه گرم سمنان 60.3 2.5 23 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۰٬۰۰۰

14 لوله گلخانه ۲۱/۲ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 73 2 25 کبلوگرم

‎ریال ۶۲۵٬۰۰۰

15 لوله گلخانه ۲۱/۲ اینچ ضخامت ۲.۵ میل گالوانیزه گرم سمنان 73 2.5 29 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۰٬۰۰۰

16 لوله گلخانه ۳ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 88.9 2 29 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۵٬۰۰۰

17 لوله گلخانه ۳ اینچ ضخامت ۲.۵ میل گالوانیزه گرم سمنان 88.9 2.5 34 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۰٬۰۰۰

18 لوله گلخانه ۱.۲ اینچ ضخامت۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 21.3 2 6.2 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۵٬۰۰۰

19 لوله گلخانه ۴ اینچ ضخامت ۲.۵ میل گالوانیزه گرم سمنان 114.3 2 35 کیلوگرم

‎ریال ۶۲۵٬۰۰۰



درباره کارخانه


شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان در سال 1372 با هدف تولید انواع لوله از سایز2/1 الی 8 اینچ و انواع قوطی و پروفیل تاسیس و در سال های بعد ضمن گسترش و تاسیس کارخانه تولید لوله گالوانیزه در سایزهای مختلف ، با راه اندازی کارخانه دیگری در تولید انواع لوله های سایز بالا از سایز 10 الی 40 اینچ اقدام نمود. همچنین در سال 1385 با راه اندازی خطوط تولید ورق گالوانیزه از ضخامت 3-0.25 میلی متر در دو خط تولید و نيز ورق رنگی از ضخامت 1.25-0.25 میلی متر توانایی های خود را در زمینه کمی و کیفی به اثبات رسانیده است.

كارخانجات نورد و پروفیل ساوه

این مجموعه در شهرک صنعتی سمنان در چهار موقعیت احداث شده است که مجموعاً مساحت آنها برابر با 193هزار متر مربع می‌باشد. ظرفیت خطوط تولید این گروه به شرح زیر است:

همچنین گواهینامه‌های اعطا شده و استانداردهای شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان شامل موارد زیر می‌شود:

شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان فعالیت‌های زیادی داشته است که از مهم‌ترین فعالیت‌های این کارخانه به احداث سایت تصفیه آب اشاره می‌کنیم. این مجموعه با استفاده چند باره از آب، در امر صرفه جویی در مصرف آب کمک بزرگی کرده است که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروزی اقسا نقاط مناطق کشور است.

مهم‌ترین محصولات شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان عبارت‌اند از:

در ادامه به بررسی هر یک از محصولات این کارخانه خواهیم پرداخت.

معرفی لوله گالوانیزه سمنان

لوله گالوانیزه سمنان، نوعی از لوله‌ها است که از فلز روی برای پوشاندن سطح آن استفاده شده است؛ به همین دلیل از لوله گالوانیزه در شرایطی که لوله در معرض رطوبت قرار دارد، استفاده می‌کنند. لوله گالوانیزه سمنان در برابر زنگ زدگی و امسیدن بسیار مقاوم است و همین خاصیت موجب شده است تا در صنایع و کاربردهای مختلف از آن استفاده کنند.

نورد گرم سمنان

ابعاد لوله گالوانیزه سمنان

لوله گالوانیزه سمنان در طول ، ضخامت و سایزهای مختلفی تولید می‌شود که در ادامه به شرح هر یک می‌پردازیم.

طول لوله گالوانیزه سمنان

لوله گالوانیزه تولید شده در کارخانه لوله و پروفیل سمنان در شاخه‌هایی به طول 6 متر عرضه بازار می‌شود.

ضخامت لوله گالوانیزه سمنان

لوله گالوانیزه سمنان در ضخامت‌های 2 تا 8 میلی متر تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند.

سایز لوله گالوانیزه سمنان

سایز یا قطر لوله گالوانیزه سمنان در اندازه‌های 0.5 تا 48 اینچ در بازار موجود است.

کاربرد لوله گالوانیزه سمنان

لوله‌های گالوانیزه سمنان به دلیل خصوصیات فیزیکی و مکانیکی منحصر به فردی که دارند، منتخب بسیاری از صنایع می‌باشند. بیشترین کاربرد لوله گالوانیزه سمنان در انتقال گاز و آب مثل انتقال آب آشامیدنی، آبیاری گلخانه‌ها و زمین‌های کشاورزی می‌باشد. البته از لوله گالوانیزه در کاربردهای دیگری هم استفاده می‌کنند که این کاربردها عبارت‌اند از:

در نتیجه برای اینکه نوعی از لوله گالوانیزه را برای خود انتخاب کنید، ابتدا باید نوع کاربرد لوله را برای هدف خود تعیین کرده تا بر اساس آن بتوانید در انتخاب نوع لوله گالوانیزه‌ای که پاسخگوی نیاز شما است موفق عمل کنید.

وزن لوله گالوانیزه سمنان

یکی دیگر از موارد پر اهیمت هنگام خرید لوله گالوانیزه سمنان است، وزن آن است. ورن لوله گالوانیزه هنگام خرید آن، دارای اهمیت زیادی است؛ چون هر چه قدر وزن لوله سبک‌تر باشد، قیمت پایین‌تری برای خریداران لوله گالوانیزه رقم می‌خورد. اگر بخواهید به صورت دستی وزن لوله گالوانیزه را محاسبه کنید تا از عدد معرفی شده به عنوان وزن لوله مطمئن شوید، کافی است از فرمول زیر استفاده کنید:

1000 / (قطر بیرونی – ضخامت لوله) * ضخامت لوله * 3.14 * طول * چگالی = وزن لوله گالوانیزه

لوله ساوه

قیمت لوله گالوانیزه سمنان

به روز بودن قیمت مقاطع فولادی، یکی از مهم‌ترنی عوامل در هنگام خرید آنها است؛ به همین دلیل قبل از خرید لوله گالوانیزه سمنان که یکی از مقاطع فولادی است، باید در جریان به روزترین قیمت لوله گالوانیزه سمنان قرار بگیرید؛ به همنی دلیل مجموعه آریا فولاد در همین صفحه از وب سایت خود لیست قیمت لوله گالوانیزه لوله و پروفیل سمنان را برای شما قرار داده است تا به راحتی از قیمت این مقطع فولادی مطلع شوید.

خرید لوله گالوانیزه سمنان

برای خرید لوله گالوانیزه می‌توانید به کمک متخصصین فروشگاه آریا فولاد به راحتی به خواسته خود برسید. شما می‌توانید لیست قیمت‌های انواع لوله گالوانیزه سمنان را در ابعاد و قیمت‌های اقتصادی مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت، محصول خریداری شده را به دست شما برسانیم و موجب جلب رضایت شما مشتریان عزیز برای مجموعه خود باشیم.

فروشگاه اینترنتی آریا فولاد از دسته فروشندگان مستقیم و بدون واسطه انواع محصولات پر فروش بازار اعم از: لوله گالوانیزه، لوله مانیسمان، لوله سیاه صنعتی، لوله api و… هستند که محصولات تولید شده در کارخانجات مطرحی همچون فولاد مبارکه، سمنان و… با نازل ترین قیمت به فروش می‌رسانند و با ارائه خدمات پس از فروش حامی مشتریان عزیز هستند. جهت اطلاع از قیمت پروفیل سیاه، قیمت پروفیل گالوانیزه و سایر محصولات وارد لیست قیمت‌های مربوطه داخل سایت شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت لوله گالوانیزه لوله و پروفیل سمنان

لوله گلخانه ای سمنان

لوله گلخانه ‌ای سمنان نوعی لوله است که در صنعت کشاورزی و به خصوص در ساخت اسکلت گلخانه‌ها کاربردی است. لوله گلخانه ‌ای با دو روش گالوانیزاسیون گرم و سرد، آبکاری می‌شود. اگر لوله گلخانه ای با روش گالوانیزاسیون گرم تولید شود، تقریباً طول عمر آن 5 یا 6 برابر لوله گلخانه ای تولید شده توسط روش گالوانیزاسیون سرد، می‌باشد. لوله گلخانه ای حدود 25 تا 30 سال در محیط گرم و مرطوب عمر می‌کند. لوله گلخانه ای سمنان با سایزهای مختلف بین نیم اینچ یا نمره 2 تا 4 اینچ یا نمره 10 تدر حال ولید است. وزن این لوله‌ها در دو دسته سبک و سنگین دسته بندی می‌شود و در شاخه‌های 6 متری به بازار عرضه می‌شوند.

پروفیل گالوانیزه سمنان

پروفیل گالوانیزه سمنان به قوطی گالوانیزه نیز مشهور است و یک مقطع مربعی یا مستطیلی توخالی است که برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی، از فلز روی برای پوشش سطح آن استفاده کرده‌اند. پروفیل گالوانیزه در ضخامت‌های 2 تا 8 میلی متر و در ابعاد 10*10 تا 90*90 تولید می‌شود. مسلماً قیمت پروفیل گالوانیزه 90*90 بیشتر از قیمت پروفیل گالوانیزه سمنان 10*10 است.

لوله سیاه صنعتی سمنان

لوله سیاه صنعتی سمنان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استانداردهای جهانی، کیفیت بالایی دارند. این لوله‌ها در ابعاد 3.8 تا 20 اینچ تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. از لوله سیاه صنعتی سمنان در انتقال آب، نفت، گاز و یا سایر فرآورده‌ها مثل مواد اسیدی و سایر مایعات استفاده می‌کنند. پالایشگاه‌ها بیشترین استفاده از این لوله‌ها را دارند.

سوالات متداول درباره ی لوله گالوانیزه سمنان

  1. لوله گالوانیزه سمنان چیست؟

لوله گالوانیزه سمنان یک نوع لوله فلزی است که با پوششی از روی و روی خالص پوشانده شده است. این پوشش از طریق فرآیندی به نام گالوانیزه کردن به لوله اعمال می‌شود. پوشش گالوانیزه برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی لوله استفاده می‌شود و لوله را در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند.

  1. چه کاربردهایی برای لوله گالوانیزه سمنان وجود دارد؟

لوله گالوانیزه سمنان در بسیاری از صنایع و کاربردها استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای رایج شامل سیستم‌های آبیاری، سیستم‌های آب و فاضلاب، ساختمان‌ها و سازه‌های فلزی، صنایع نفت و گاز، خطوط لوله، صنایع خودروسازی و صنایع دریایی می‌شوند.

  1. مزایای استفاده از لوله گالوانیزه سمنان چیست؟

استفاده از لوله گالوانیزه سمنان دارای مزایایی است. مهمترین مزیت آن جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی لوله است. لوله گالوانیزه سمنان مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت، هوازدگی و تغییرات دما دارد. همچنین، این لوله در مقابل ضربه‌ها و فشارهای مکانیکی نیز مقاوم است.

  1. آیا لوله گالوانیزه سمنان قابل جوشکاری است؟

بله، لوله گالوانهزه سمنان قابلیت جوشکاری دارد. اما باید توجه داشت که در حین جوشکاری، پوشش گالوانیزه از لوله حذف می‌شود و نیاز به اعمال مجدد پوشش گالوانیزه بر روی نقاط جوش شده است. این موضوع برای حفظ مقاومت لوله در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار حائز اهمیت است. لذا پس از جوشکاری، نقاط جوش شده باید مجدداً گالوانیزه شوند تا محافظت لازم در برابر عوامل خارجی برقرار شود.

مراحل ثبت سفارش

درخواست خرید

درخواست خرید

صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور

نحوه تسویه حساب

نحوه تسویه حساب

تسویه حساب

تسویه حساب

ارسال بار

ارسال بار

سوالات متداول

سوال؟

محتوا؟

سوال مورد نظر اینجا نوشته می‌شود؟

جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود

سوالات و نظرات کاربران

شما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید.

جهت ارسال دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید