امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

لوله گازی تست
  1. آریا فولاد | خرید و قیمت روز آهن آلات و مقاطع فولادی

لوله گازی تست

برای انتخاب راحت تر محصول مورد نظر، نام کارخانه را انتخاب کنید.

لوله گازی تست


آخرین بروزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

تمامی قیمت ها با احتساب 9% ارزش افزوده و مالیات می باشد.
ردیف نام کالا سایز ضخامت وزن واحد قیمت نمودار
1 لوله گازی ۱/۲ اینچ تست ضخامت ۲میل ساوه 21.3 2 6.2 کیلوگرم

تماس بگیرید

2 لوله گازی ۲ اینچ تست ضخامت ۲ ساوه 60.3 2 18 کیلوگرم

تماس بگیرید

3 لوله گازی ۲۱/۲ اینچ گازی تست ضخامت ۲ میل ساوه 73 2 22.5 کیلو گرم

تماس بگیرید

4 لوله گازی ۳/۴ اینچ تست ضخامت ۲ میل ساوه 26.7 2 7.8 کیلوگرم

تماس بگیرید

5 لوله گازی ۱۱/۴ اینچ تست ضخامت ۲میل ساوه 42.2 2 12 کیلوگرم

تماس بگیرید

6 لوله “۱.۲ گازی ضخامت ۲.۳میل 20 2.3 7.5 کیلوگرم

‎ریال ۵۲۱٬۴۰۰

7 لوله گازی ۱۱/۴ اینچ تست ضخامت ۲.۳ میل ساوه 42.2 2.3 14.5 کیلو گرم

تماس بگیرید

8 لوله گازی ۲ اینچ تست ضخامت ۲.۳ ساوه 60.3 2.3 21 کیلو گرم

تماس بگیرید

9 لوله گازی ۱/۲ اینچ تست ضخامت ۲.۳ میل ساوه 21.3 2.3 6.8 کیلوگرم

تماس بگیرید

10 لوله گازی ۱ اینچ تست ضخامت ۲.۳ ساوه 33.4 2.3 11.2 کیلوگرم

تماس بگیرید

11 لوله گازی ۱۱/۲ اینچ تست ضخامت ۳ میل سپاهان 48.3 2.3 16.5 کیلوگرم

تماس بگیرید

12 لوله گازی ۳ اینچ تست ضخامت ۲.۳ میل ساوه 88.9 2.3 29.8 کیلوگرم

تماس بگیرید

13 لوله گازی ۱/۲ اینچ تست ضخامت ۲.۳ میل سپاهان 21.3 2.3 6.8 کیلوگرم

‎ریال ۵۲۱٬۴۰۰

14 لوله گازی ۳/۴ اینچ تست ضخامت ۲.۳ میل سپاهان 26.7 2.3 8.7 کیلو گرم

‎ریال ۵۲۱٬۴۰۰

15 لوله گازی ۱/۲ اینچ تست ضخامت ۲.۳ میل سپنتا 21.3 2.3 6.9 کیلوگرم

‎ریال ۵۳۹٬۶۸۲

16 لوله گازی ۳/۴ اینچ تست ضخامت ۲.۳ میل سپنتا 26.7 2.3 8.7 کیلو گرم

‎ریال ۵۳۹٬۶۸۲

17 لوله گازی ۱ اینچ تست ضخامت ۲.۳ میل سپنتا 33.4 2.3 11 کیلوگرم

‎ریال ۵۳۹٬۶۸۲

18 لوله گازی ۱۱/۲ اینچ تست ضخامت ۲.۳ میل سپنتا 48.3 2.3 15.5 کیلوگرم

‎ریال ۵۳۹٬۶۸۲

19 لوله گازی ۱ اینچ تست ضخامت ۲.۵ ساوه 33.4 2.5 11.7 کیلوگرم

تماس بگیرید

20 لوله گازی ۱۱/۴ اینچ تست ضخامت ۲.۵ میل ساوه 42.2 2.5 15 کیلوگرم

تماس بگیرید

به دلیل نوسانات قیمت در بازار لطفا قبل از خرید نهایی، از کارشناسان فروش ماتاییدیه تلفنی دریافت کنید


درباره محصول


لوله سیاه گازی که با نام لوله سیاه یا سنگین نیز شناخته می‌شوند، از قبیل محصولاتی هستند که عمدتا دارای درز و جوش بوده با اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلفی نیز به تولید می‌رسند و در تاسیسات ساختمانی از این محصولات استفاده می‌کنند. انواع لوله‌های تولیدی طی سال‌های اخیر در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و باید در زمان خرید به مکان مورد استفاده توجه داشته باشید، چرا که انواع رده لوله مانیسمان، لوله سیاه صنعتی، لوله گالوانیزه گلخانه و صنعتی، انواع پروفیل گالوانیزه، سیاه و سایر محصولات دیگر مطابق با استاندارد مشخصی تولید شده اند و تنها برای استفاده در صنایع تعریف شده مناسب خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی آریا فولاد از دسته فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع لوله و پروفیل است که بهترین محصولات را با نازل ترین قیمت به فروش می‌رسانند. در واقع آریا فولاد با سابقه ۲۵ ساله دارای نمایندگی مجاز فروش محصولات بوده و کارشناسان سایت پاسخگوی سوالات مشتریان هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166317636 تماس حاصل فرمائید و خرید خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام دهید.

لوله گازی تست چیست؟

لوله سیاه گازی یکی از انواع لوله‌های صنعتی است که با نام لوله سیاه نیز شناخته می‌شوند. در واقع لوله گاز فولادی بدون لایه گالوانیزه هستند و اغلب این نوع لوله‌ها با درز و جوش هستند که قبل از بسته بندی با جدیدترین دستگاه‌ها تست می‌شوند تا مشخص شود که فاقد هرگونه نشتی و درز هستند. این محصولات یکی از مهم ترین کالا‌هایی هستند که برای زیر ساخت هر ساختمانی لازم بوده و وابسته به نوع و جنسی که دارند در محل مناسبی از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در واقع برای تولید لوله گازی از ورق‌های فولادی استفاده می‌کنند که با ضخامت‌های مختلفی مطابق با فرایند نورد سرد و گرم به تولید می‌رسند. همچنین لوله فولادی تست گاز به دو صورت توکار و روکار به تولید می‌رسد که لوله گازی توکار متحمل فشار بیشتری شده و باید مقاومت محصول به قدری باشد که بر اثر فشار دچار شکستگی نشوند.

لوله گازی تست

انواع لوله گازی فولادی

لوله سیاه گازی به دلیل اینکه باید فشار و مقاومت بالایی را در برابر فشار و دما برای انتقال گاز تحمل کنند، دارای سختی و استحکام زیادی هستندو در شرایط سخت و دشوار به خوبی عمل میکنند.  بنابراین، انتخاب و استفاده از این نوع لوله ها برای انتقال گازها از اهمیت بسیاری برخوردار است.که در ادامه انواع لوله گازی فولادی تست را به شما معرفی کرده‌ایم تا بر اساس نوع و کاربرد مورد نظر، مناسب‌ترین محصول کاربردی را خریداری کنید.

لوله درزدار گاز خانگی توکار

لوله گازی توکار به دلیل داشتن مقاومتی بالا، برای انتقال گاز در مسیر‌های بین شهری مناسب هستند و مطابق با استاندارد‌ها و مشخصات مهندسی تولید می‌شوند تا بتوانند فشار بالای گاز را تحمل کرده و از نقاط ضعف و خوردگی محصول جلوگیری می‌کنند. در نظر داشته باشید که این محصولات باید با اتصالات هم جنس خود نصب شوند و حتما نصب صحیح لوله گازی روکار باید توسط افراد متخصص و کارشناسان انجام شود. همچنین لوله سیاه گازی باید هر چند وقت یکبار به صورت دوره‌ای بررسی شوند تا از سلامت و ایمنی محصول اطمینان حاصل شود.

قیمت لوله گاز فولادی

لوله گازی روکار

لوله سیاه گازی روکار به نسبت لوله توکار آسیب پذیر‌تر هستند و برای اجرای انشعابات ساختمانی به کار گرفته می‌شوند. همچنین قیمت لوله گاز توکار گران‌تر از قیمت لوله گاز روکار می‌باشد که در زمان خرید این محصول باید به این موارد و مکان استفاده توجه داشته باشید.

ویژگی های لوله گازی تست

لوله‌های گازی و تست، به عنوان یکی از قطعات اصلی تاسیسات ساختمانی، نقش بسیار مهمی در انتقال گازها و مایعات دارند. این لوله‌ها، که جزو لوله‌های درزدار محسوب می‌شوند، باید به شکلی محکم و دقیق ساخته شوند تا از هر گونه نشتی و خطرات احتمالی جلوگیری کنند.  استفاده از لوله‌های تست گاز، در انتقال مایعات، گاز رسانی، پتروشیمی، انتقال محتوای مخازن، انتقال آب، ساخت و ساز، معدن، کشتی‌سازی، پروفیل، سازه‌های فلزی و انتقال نفت بسیار رایج است. همچنین، این لوله‌ها برای تست و بررسی لوله‌های گازی و سیستم‌های گازی نیز استفاده می‌شوند تا از عملکرد صحیح و ایمنی آنها اطمینان حاصل شود. بنابراین، به عنوان یکی از قطعات حیاتی تاسیسات ساختمانی، لوله‌های گازی و تست باید با دقت و شکیبایی ساخته شوند تا از هر گونه خطرات احتمالی جلوگیری شود و باعث افزایش ایمنی و کیفیت عملکرد این تاسیسات شوند.

کاربرد لوله گازی تست

لوله گازی فولادی یکی دیگر از محصولات پر فروشی هستند که مقاومت بالاتری به نسبت لوله مسی، لوله برنج و پلی اتیلن دارند و عمده کاربرد این محصول استفاده در سوله‌ها، ساختمان مسکونی، نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌ها و… می‌باشد. به صورت کلی برای گاز رسانی شهری که عمدتا برای منازل مسکونی است، این لوله‌ها به کار برده می‌شوند که کوچکترین ایرادی می‌تواند خطرات جانی بدی را در پی داشته باشد. توصیه می‌کنیم که لوله گاز تست، حد الامکان به صورت روکار نصب شود تا خطرات ناشی کاهش پیدا کند. در ادامه عمده کاربرد‌های لوله گازی تست را نام برده‌ایم:

انواع لوله گازی فولادی

نصب لوله‌های گازی تست

نصب لوله‌های گازی تست برای انتقال گاز به کار می‌روند و برای انجام این کار، بهتر است با یک نصاب مجرب تماس بگیرید. اما در کل، نصب لوله‌های گازی تست شامل مراحل زیر است:

  1. قطعات لوله‌های گازی تست را به هم متصل کنید.
  2. لوله‌های گازی تست را به دیوار یا سقف بچسبانید.
  3. لوله‌های گازی تست را به دستگاه‌های مورد نظر متصل کنید.
  4. لوله‌های گازی تست را با یک تستر گاز تست کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ نشتی وجود ندارد.

مراحل تولید لوله گازی فولادی

لوله فلزی گاز با ورق‌های فولادی تولید می‌شوند و با ابعاد و ضخامت‌های مختلفی مطابق با فرایند نورد سرد و گرم ساخته می‌شوند. در واقع این قطعات بعد از فرم‌دهی توسط غلتک‌هایی درزگیری می‌شوند و هدف از انجام این عمل این است که مقاومت لوله تست شود تا از این بابت اطمینان حاصل شود که با فشار آوردن به لوله، محصول دچار شکستگی و درز نخواهد شد. یکی از مهم ترین عواملی که سبب شده است تا لوله سیاه گازی به عنوان محصول مناسب این صنعت انتخاب شود این است که قیمت مناسب‌تری به نسبت لوله گالوانیزه دارند و در زمان جوشکاری، هیچ مواد سمی به فضا وارد نمی‌کنند.

در ادامه از سری کارخانجات مطرح تولید کننده لوله سیاه گازی را معرفی کرده‌ایم که برای خرید محصولات هر یک از کارخانجات می‌توانید از طریق فروشگاه آریا فولاد نسبت به استعلام قیمت و خرید بدون واسطه اقدام کنید.

مراحل تولید لوله گازی فولادی

لوله گازی ساوه

کارخانه نورد و پروفیل ساوه از سال ۱۳۵۴ انواع لوله و پروفیل فولادی را به تولید رسانیده است و به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین برند‌های تولید کننده لوله سیاه گازی هستند. کارخانه لوله و پروفیل ساوه همانند دیگر کارخانجات انواع لوله را با سایز استاندارد و به دو روش توکار و روکار به تولید می‌رسانند. اگر از طریق نمایندگی لوله ساوه و یا کارخانه لوله گالوانیزه ساوه اقدام به خرید کنید، مسلما قیمت مناسب تری برای هر شاخه لوله گازی در نظر گرفته خواهد شد.

لوله گازی سپنتا

یکی از پر فروش‌ترین لوله‌های گازی، لوله سپنتا است که با شاخه‌های ۶ متری به تولید می‌رسند و به سایر شهر‌ها نیز ارسال می‌شوند. مجموعه سپنتا بیش از ۶۰ سال سابقه دارد و انواع لوله و پروفیل را مطابق استاندارد‌های جهانی تولید می‌کنند. استاندارد لوله گازی سپنتا مطابق استاندارد جهانی می‌باشد و قیمت لوله گازی سپنتا با توجه به نوع و وزنی که دارند در بازار رقابتی است.

لوله گازی سپاهان

کارخانه لوله گازی سپاهان از سال ۱۳۵۲ در زمینه تولید پروفیل و لوله فعالیت خود را آغاز نموده است و محصولات این شرکت، در ایران سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند. جهت مشاهده لیست قیمت لوله گازی سپاهان از طریق منوی سایت، لیست قیمت‌های مربوطه محصولات را مشاهده کنید و یا از طریق شماره 02166317636 با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید.

لوله گازی سپاهان

قیمت لوله گاز فولادی

قیمت لوله سیاه گازی در وهله اول وابسته به قطر لوله، ضخامت دیواره، طول لوله، نوع و کیفیت محصول است که با افزایش و یا کاهش یافتن هر یک، قیمت محصول کم و یا زیاد می‌شود. اما در نظر داشته باشید که این محصولات به دو دسته روکار و توکار تقسیم می‌شوند که کیفیتی متفاوت از هم دارند. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لوله گازی فولادی از درب کارخانه و یا نمایندگی‌های مجاز اقدام نمائید تا با پرداخت نازل‌ترین قیمت، بهترین محصولات تولیدی کارخانجات معتبر را خریداری کنید. اصولا لوله گازی شاخه ای به فروش می‌رسد.

قیمت لوله گازی تست روکار

قیمت لوله گازی تست روکار ارزان‌تر از لوله توکار است، چرا که دوام این محصول کمتر بوده و همچنین نصب این نوع لوله‌های گازی آسان‌تر می‌باشد. اما در نظر داشته باشید که لوله روکار نیز وابسته به سایز و اندازه‌ای که دارد، دارای تفاوت قیمت نیز خواهند بود. همچنین، لوله گازی تست روکار به دلیل ضخامت کمتر دیواره و استفاده از مواد کمتر مقاوم، مناسب برای استفاده در شرایطی مانند فشار و دماهای پایین‌تر است. این موارد نیز می‌توانند به عنوان دلایلی برای ارزان‌تر بودن قیمت آن مطرح شوند. در ضمن، نصب و تعویض لوله‌های گازی تست روکار به دلیل وزن کمتر و انعطاف بیشتر آن‌ها نسبت به لوله‌های توکار، آسان‌تر و سریع‌تر است.

قیمت لوله گازی تست روکار

قیمت لوله گازی توکار گران‌تر از لوله روکار است، چرا که لوله گازی توکار عمدتا فولادی بوده و دارای ضخامت دیواره بیشتری هستند. همچنین نصب لوله سیاه گازی توکار به دلیل عدم انعطاف و ضخامت دیواره زیاد، سخت‌تر از لوله گازی روکار است و بنا به دلایل ذکر شده نصب آن‌ها سخت تر خواهد بود. همچنین، لوله گازی توکار به دلیل ضخامت دیواره بیشتر و مقاومت بالاتر، مناسب‌تر برای استفاده در شرایطی مانند فشار بالا و دمای بالا است، که این امر نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد.

خرید لوله گازی فولادی

خرید لوله گازی فولادی

برای خرید لوله سیاه گازی فولادی ابتدا بهتر است مشخصات دقیق لوله مورد نیاز را مشخص کنید تا بر اساس سایز، نوع، ضخامت و طول، قیمت محصول تخمین زده شود. اگر قصد خرید لوله گاز فولادی را دارید، از طریق فروشگاه آریا فولاد اقدام به خرید نمائید تا محصولاتی نظیر لوله گالوانیزه، لوله api، لوله فولادی سیاه صنعتی، انواع پروفیل، نظیر پروفیل گالوانیزه و سیاه را از درب کارخانه تولیدی خریداری کنید تا متحمل پرداخت هزینه‌های گزاف اضافی نشوید.

مراحل ثبت سفارش

درخواست خرید

درخواست خرید

صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور

نحوه تسویه حساب

نحوه تسویه حساب

تسویه حساب

تسویه حساب

ارسال بار

ارسال بار

سوالات متداول

سوال؟

محتوا؟

سوال مورد نظر اینجا نوشته می‌شود؟

جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود

سوالات و نظرات کاربران

شما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید.

جهت ارسال دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید