امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

لوله گلخانه ای
  1. آریا فولاد | خرید و قیمت روز آهن آلات و مقاطع فولادی

لوله گلخانه ای

برای انتخاب راحت تر محصول مورد نظر، نام کارخانه را انتخاب کنید.

لوله گلخانه ای


آخرین بروزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

تمامی قیمت ها با احتساب 9% ارزش افزوده و مالیات می باشد.
ردیف نام کالا سایز ضخامت وزن واحد قیمت نمودار
1 لوله گلخانه ۱.۲ اینچ ضخامت۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 21.3 2 6.2 کیلوگرم

تماس بگیرید

2 لوله گلخانه ۳.۴ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 26.7 2 7.8 کیلو گرم

تماس بگیرید

3 لوله گلخانه ۱ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 33.4 2 10 کیلو گرم

تماس بگیرید

4 لوله گلخانه ۱۱/۴ اینچ ضخامت ۲میل گالوانیزه گرم سمنان 42.2 2 13 کیلوگرم

تماس بگیرید

5 لوله گلخانه ۱۱/۲ اینچ ضخامت ۲میل گالوانیزه گرم سمنان 48.3 2 15 کیلوگرم

تماس بگیرید

6 لوله گلخانه ۲ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 60.3 2 19 کیلو گرم

تماس بگیرید

7 لوله گلخانه ۲۱/۲ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 73 2 25 کبلوگرم

تماس بگیرید

8 لوله گلخانه ۳ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سمنان 88.9 2 29 کیلوگرم

تماس بگیرید

9 لوله گلخانه ۴ اینچ ضخامت ۲.۵ میل گالوانیزه گرم سمنان 114.3 2 35 کیلوگرم

تماس بگیرید

10 لوله گلخانه ۱.۲ اینچ ضخامت۲ میل گالوانیزه گرم سپنتا 21.3 2 6.2 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

11 لوله گلخانه ۳.۴ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سپنتا 26.7 2 7.8 کیلو گرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

12 لوله گلخانه ۱ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سپنتا 33.4 2 10 کیلو گرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

13 لوله گالخانه ۱۱/۴ اینچ ضخامت ۲میل گالوانیزه گرم سپنتا 42.2 2 13 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

14 لوله گلخانه ۱۱/۲ اینچ ضخامت ۲میل گالوانیزه گرم سپنتا 48.3 2 15 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

15 لوله گلخانه ۲ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سپنتا 60.3 2 19 کیلو گرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

16 لوله گلخانه ۲۱/۲ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سپنتا 73 2 25 کبلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

17 لوله گلخانه ۳ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سپنتا 88.9 2 29 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

18 لوله گلخانه ۴ اینچ ضخامت ۲ میل گالوانیزه گرم سپنتا 114.3 2 35 کیلوگرم

‎ریال ۶۷۹٬۹۳۲

19 لوله گلخانه ۱.۲ اینچ ضخامت ۲.۵میل گالوانیزه گرم سمنان 21.3 2.5 7.3 کیلو گرم

تماس بگیرید

20 لوله گلخانه ۳/۴ اینچ ضخامت ۲.۵ میل گالوانیزه گرم سمنان 26.7 2.5 10 کیلوگرم

تماس بگیرید

به دلیل نوسانات قیمت در بازار لطفا قبل از خرید نهایی، از کارشناسان فروش ماتاییدیه تلفنی دریافت کنید


درباره محصول


لوله گلخانه ای یکی از انواع لوله‌های پر کاربرد در صنعت هستند که به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، طی سال‌های اخیر به عنوان بهترین محصول پر کاربرد برای ساخت گلخانه شناخته شده‌اند. در واقع برای ساخت یک گلخانه استاندارد نیازمند به کارگیری محصولی خواهید شد که در برابر رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان دهد. اگر قصد خرید لوله گالوانیزه گلخانه را دارید، تنها خرید مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه سبب پرداخت هزینه‌هایی کمتر خواهد شد. جهت مشاهده لیست قیمت لوله گلخانه، از طریق سایت قیمت محصول مورد نظر خود را مشاهده کنید و یا با شماره 02166317636 تماس حاصل فرمائید و با کارشناسان فروش سایت آریا فولاد در ارتباط باشید.

لوله گلخانه ای چیست؟

گلخانه یکی از محیط‌های حساس و کاربردی برای پرورش گل و گیاهان است که هر گیاهی در این مکان قابل پرورش خواهد بود. تامین رطوبت و آبیاری منظم در جهت رشد گل و گیاهان اهمیت زیادی دارد و از هر نوع لوله‌ای برای آبیاری نمی‌توان استفاده کرد. انواع لوله‌های مختلف برای آبیاری گلخانه‌ها با جنس‌های مختلف در بازار موجود هستند، اما مطابق با بررسی‌های انجام شده، تنها لوله گالوانیزه گلخانه ارزش خرید بالایی دارد و این لوله اصلا کیفیت بالای خود را هیچگاه از دست نمی‌دهد.

لوله گلخانه‌ای محصولی است که با روی پوشش داده شده است و این پوشش سبب آن شده که مقاومت لوله در برابر رطوبت افزایش پیدا کند و از داخل، انواع لوله گلخانه ای دچار زدگی، خوردگی و پوسیدگی نیز نمی‌‌شوند و در حالت کلی عمر لوله بین ۲۰ الی ۳۰ سال نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انواع لوله گالوانیزه گلخانه

انواع لوله گلخانه:

لوله‌های گلخانه ای به دلیل اینکه در مناطق مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرند، انواع آن‌ها با روش غوطه وری گرم با پوشش گالوانیزه پوشش داده می‌شوند و اگر این عمل مطابق با استاندارد‌های جهانی انجام شود، مسلما محصولی استاندارد به بازار عرضه خواهد شد. همچنین انواع لوله گلخانه توجه به موارد مصرف و کاربردی که دارند، با گرید و مشخصات مجزا از یکدیگر به تولید می‌رسند که هر یک تنها برای استفاده در دما و فشار‌های تعریف شده مختص به استاندارد خود مناسب خواهند بود. در ادامه انواع لوله گلخانه‌ ای پر کاربرد در صنعت را به شما معرفی کرده‌ایم:

لوله گالوانیزه کشاورزی

از این نوع لوله گالوانیزه گلخانه ای برای انتقال آب در چاه و قنات استفاده می‌شود که به دلیل استحکام بالا از ریزش چاه نیز جلوگیری می‌کند. در واقع استاندارد لوله گالوانیزه گلخانه در کشاورزی تعیین کننده مناسب ترین محل استفاده از محصول خواهد بود که عمده کاربرد لوله گالوانیزه کشاوزی در گلخانه‌ها جهت انتقال آب و سیالات پر فشار در زیر زمین خواهد بود. مسلما دانستن استاندارد ضخامت لوله گلخانه ای به شما کمک می‌کند تا بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

همچنین برای ساخت اسکلت گلخانه‌ها تنها از لوله‌های سبک و نازک استفاده می‌شود و در نهایت مونتاژ می‌شوند. در ادامه از سری کاربرد‌های لوله گالوانیزه کشاورزی را نام برده ایم:

انتقال و لوله کشی آب

لوله گالوانیزه کشاورزی مقاومت بالایی در برابر آب داغ و حرارت داشته و به راحتی خم نمی‌شود و در برابر هوای سرد نیز کیفیت خود را حفظ می‌کنند.

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه قزوین

آبیاری زمین کشاورزی

یکی از مهم ترین مواردی که باید برای آبیاری زمین‌های کشاورزی در نظر داشته باشید این است که اگر آبیاری به صورت صحیح انجام نشود، محصولات نیز به مرور زمان از بین می‌روند و از همین رو انواع لوله گالوانیزه گلخانه مناسب برای استفاده در تمامی مکان‌ها نخواهند بود. استفاده از لوله گالوانیزه کشاورزی سبب آبرسانی برابر در سر تا سر زمین‌ها شده است که در برابر حرکت ماشین آلات نیز مقاومت بالایی دارند.

لوله گالوانیزه سنگین

این لوله سنگین نیز بر پایه گالوانیزه ساخته شده است و با چگالی و وزن بیشتری نیز به تولید رسیده است. در واقع هر چه لایه‌های روی، بر سطح لوله گلخانه ای بیشتر شود وزن محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع این محصول مناسب برای استفاده در حوزه و صنایع سنگین هستند که مهم ترین کاربرد‌های این نوع لوله گالوانیزه سنگین برای آبرسانی، پل و بزرگراه و… می‌باشد. در واقع این لوله دارای مشخصات زیر است:

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سپنتا

لوله گالوانیزه صنعتی

لوله صنعتی نیز یکی از انواع لوله‌های پر کاربردی هستند که برای انتقال آب و سیالات از این محصول استفاده می‌کنند و مهم‌ترین کاربرد آن استفاده در صنعت ساختمان سازی است. لوله گالوانیزه صنعتی نیز برای صنایع نفت و گاز، سیستم انتقال حرارت، پتروشیمی، سیستم انتقال آب، کاربرد‌های عمرانی و ساختمانی مناسب هستند. در واقع لوله گالوانیزه صنعتی به گونه ای تولید شده است که لایه ای از پوشش زینک بر سطح خود دارند تا مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی پیدا کنند.

استفاده از لوله گالوانیزه صنعتی در گلخانه‌ها برای انتقال آب یا گاز و یا تخلیه فاضلاب استفاده می‌شود که این لوله اگر در زیر خاک کار گذاشته شود طول عمری برابر ۳ الی ۴ سال خواهد داشت و اگر از لوله گالوانیزه سرد صنعتی در گلخانه استفاده شود طول عمری برابر ۵ سال خواهند داشت و در محیط‌هایی که رطوبت کم باشد، تا ۸ سال نیز مقاوم خواهند ماند.

لوله گالوانیزه سبک

یکی از پر فروش ترین محصولاتی که قیمتی مناسب‌تر به نسبت سایر محصولات دارند، لوله گالوانیزه سبک گلخانه یا لوله مبلی است که با فرایند نورد سرد و گرم به تولید می‌رسند و فروش بالایی دارند. لوله گالوانیزه سبک، لوله ای سبک و صنعتی است که جداره‌های داخلی و خارجی محصول را با روی پوشانده اند. از جمله ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

قیمت لوله سیاه گلخانه

کاربرد لوله گلخانه ای:

گلخانه‌ها را می‌توان با مصالح مختلفی اعم از چوب، آلومینیوم، آهن، لوله گالوانیزه نیز تولید کرد. هر یک از این مصالح نام‌برده ویژگی‌ها و معایب خاص خود را دارند و با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، جایگاه ویژه‌ای در صنایع پیدا کرده‌اند. اما در این میان با توجه به بازخورد خوبی که مشتریان از خود نشان داده‌اند، لوله گلخانه‌ای یکی از برترین محصولاتی بوده است که تولید آن‌ها نیز چند برابر بیشتر شده است. در واقع با خرید لوله گلخانه ای و استفاده از این محصول در صنعت، ساخت سازه با قیمت مناسب تخمین زده می‌شود و سازه با طول عمر بالا، استحکام و وزنی سبک ایجاد خواهد شد.

از این لوله برای ساخت سقف، چارچوب و پایه گلخانه استفاده می‌کنند و وزن لوله گلخانه ای بیشتر از استاندارد تعریف شده نخواهد شد. از جمله کاربرد‌های کلی این محصول عبارتند از:

کاربرد لوله گلخانه ای

مراحل تولید لوله گلخانه ای

به منظور افزایش مقاومت لوله در برابر خوردگی و زنگ زدگی فرایندی به نام گالوانیزاسیون روی لوله‌ها انجام می‌شود و در این فرایند لوله‌ها با پوششی از روی و یا دیگر آلیاژ‌ها پوشش داده می‌شوند. در ادامه مراحل تولید لوله گلخانه‌ای را ذکر کرده‌ایم:

  1. قبل از انجام عمل گالوانیزه کردن، ابتدا باید سطح لوله را تمیز و عاری از هرگونه آلودگی کرد و تمامی روغن‌ها را از سطح لوله رفع نمود تا عمل تمیز کردن سطح لوله با مواد شیمیایی انجام می‌شود. انجام این مرحله برای پوشش پذیری بالای لوله‌های گلخانه ای لازم است.
  2. بعد از تمیز شدن کامل سطح لوله، اکنون باید لوله‌ها وارد محلول فلاکس شوند تا عنصر روی به درون سطح فولاد راحت‌تر نفوذ کند.
  3. بعد از اینکه لوله‌ها کامل به محلول فلاکس آغشته شدند، وارد دستگاه گالوانیزه شده و در کوره‌های مخصوص، دمای لوله‌ها را به ۱۲ درجه سانتی گراد می‌رسانند.
  4. بعد از اینکه لوله‌ها در کوره و با مجاورت هوا خشک شدند، لوله را وارد حوضچه حاوی فلز روی مذاب شده می‌‌کنند و به مدت ۱ دقیقه و در دمای ۴۵۰ درجه سانتی گراد در مواد مانده و در نهایت از حمام روی خارج می‌کنند.
  5. اکنون باید به وسیله بخار و دمش هوا، روی اضافه را از سطح داخلی و خارجی لوله رفع کرده و در بشکه آب سرد غوطه ور کنند.
  6. و در نهایت، دو سر انتهایی لوله‌ها دنده می‌شوند و یک درپوش پلاستیکی معمولا به رنگ آبی روی آن‌ها نصب می‌شود.

فروش لوله گلخانه

کارخانجات مطرح تولید کننده لوله گلخانه ای در ایران

در ایران کارخانجات مطرح و معتبری در زمینه تولید و فروش لوله گلخانه فعالیت می‌کنند که به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه، نازل‌ترین قیمت را برای محصولات مختلف در نظر می‌گیرند. در ادامه از سری کارخانجات برتر تولید کننده لوله گلخانه ای را به شما معرفی کرده‌ایم:

لوله گلخانه ای سمنان

لوله گلخانه فولادی سمنان یکی از محصولات تولیدی بر پایه استاندارد‌‌های ثبت جهانی هستند که از سال ۱۳۷۲ کارخانجات نورد و لوله سمنان با هدف تولید لوله، قوطی و انواع پروفیل فعالیت خود را آغاز نموده‌اند که در فروشگاهی همچون آریا فولاد با نازل ترین قیمت درب کارخانه به فروش رسانیده می‌شوند.

لوله گالوانیزه سپنتا

شرکت لوله و پروفیل سپنتا نیز از قبل از پیروزی انقلاب تا الان در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل فعالیت کرده و دو کارخانه تولیدی در تهران و اهواز دارند که به عبارتی جایگاه بزرگترین تولید کننده را در ایران پیدا کرده‌اند. در نظر داشته باشید که خرید لوله گلخانه سپنتا را می‌توانید از فروشگاه آریا فولاد بدون واسطه و مستقیم انجام دهید.

قیمت لوله گلخانه ای

قیمت لوله گلخانه ای

جهت رفاه حال مشتریان، از طریق منوی سایت آریا فولاد می‌توانید وارد دسته محصول مد نظر خود شوید و لیست قیمت تمامی محصولات را مشاهده کنید. همچنین لیست قیمت لوله گلخانه‌ای را با سایز، ابعاد و وزن‌های مشخص قرار داده‌ایم تا لوله مد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید نمائید.

قیمت لوله گلخانه‌ای گران‌تر از سایر لوله‌ها است و این افزایش قیمت وابسته به فرایند تولید خاص و گالوانیزاسیون محصول است و همچنین انواع لوله گلخانه ای نام‌برده با توجه به ضخامت و نوعی که دارند، دارای قیمتی متغییر نسبت به هم خواهند بود. بسیاری از مشتریان نیز به دنبال خرید و قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای دست دوم هستند که ما خرید لوله دست دوم را اصلا پیشنهاد نمی‌کنیم، چرا که اگر لوله از داخل دچار کوچک‌ترین پوسیدگی باشد اصلا قابل مشاهده نخواهد بود. اگر قصد خرید محصولات با تعداد بالا دارید، خرید از فروشگاه آریا فولاد با نازل ترین قیمت انجام می‌شود و هزینه ای برابر با قیمت لوله گلخانه ای دست دوم پرداخت خواهید کرد.

قیمت لوله گالوانیزه سبک

ابتدا قبل از هر چیزی در نظر داشته باشید که جهت اطلاع از قیمت روز لوله سبک، سنگین، صنعتی و کشاورزی باید با شماره 02166317636 تماس حاصل فرمائید تا از قیمت روز محصولات اطلاع پیدا کنید. لوله گلخانه سبک دارای تحمل فشاری برابر ۱۲ بار و درجه حرارت ۶۰ درجه سانتی گراد است و عمدتا دارای درپوشی قهوه‌ای هستند. اغلب این محصول با سایز‌های ۲.۱ تا ۶ اینچ با وزن‌های ۶ الی ۵۰ کیلوگرم به تولید می‌رسند که به دلیل داشتن وزنی کم، روند تولید آسان‌تر و قیمتی پایین‌تر به نسبت سایر محصولات نام‌برده دارند.

قیمت لوله گالوانیزه سنگین

وزن لوله گلخانه ای سنگین از ۲ الی ۹۸ کیلوگرم است و نسبت به سایر محصولات با توجه به وزن بالایی که دارند، گران‌تر خواهند بود. در واقع قیمت هر شاخه لوله گالوانیزه سنگین گلخانه ای با وزن بالا بسیار گران است و تنها وابسته به محل استفاده سعی کنید کاربردی ترین محصول را خریداری کنید تا دچار ضرر مالی نشوید، یعنی ممکن است بتوانید با توجه به محل استفاده، لوله ارزان‌تری را جایگزین این لوله سنگین وزن گران کنید.

قیمت لوله گالوانیزه صنعتی

لوله گالوانیزه صنعتی به روش سرد و گرم به تولید می‌رسد که مسلما قیمت لوله گالوانیزه سرد ارزان‌تر از لوله گالوانیزه گرم خواهد بود و از لحاظ کیفی نیز لوله گرم بسیار بهتر از لوله سرد خواهد بود.

قیمت لوله گالوانیزه کشاورزی

این محصول به روش گالوانیزه گرم به تولید رسانده می‌شود و با توجه به وزن پایینی که دارند، قیمتی ارزان‌تر نسبت به سایر لوله خواهند داشت. لوله گالوانیزه کشاورزی پر کاربرد ترین محصول برای آبرسانی ساختمانی و کشاورزی است که استفاده از این محصول سبب صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه‌ها خواهد شد.

خرید لوله گلخانه از کارخانه

خرید لوله گلخانه از کارخانه

قیمت آهن آلات ساختمانی، انواع لوله، فولاد‌های آلیاژی و… همگی وابسته به هزینه خرید متریال اولیه هستند و با نوسان قیمت دلار، هزینه ساخت و فروش محصولات با کاهش و یا افزایش قیمت چشمگیری رو به رو می‌شوند. جهت خرید لوله گلخانه‌ای با قیمت مناسب، تنها خرید مستقیم از درب کارخانه سبب می‌شود تا مشتری متحمل پرداخت هزینه‌های گزاف و مالیات نشود.

فروشگاه اینترنتی آریا فولاد از دسته فروشگاه‌های فروش مستقیم و بدون واسطه این قبیل محصولات است که با فروش مستقیم از درب کارخانه دست واسطه‌ها را از میان برداشته و قیمت لوله گلخانه را به قیمت نهایی تولید شده برای فروش در نظر می‌گیرند. جهت اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه، لوله مانیسمان، پروفیل گالوانیزه و سایر محصولات با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

مراحل ثبت سفارش

درخواست خرید

درخواست خرید

صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور

نحوه تسویه حساب

نحوه تسویه حساب

تسویه حساب

تسویه حساب

ارسال بار

ارسال بار

سوالات متداول

سوال؟

محتوا؟

سوال مورد نظر اینجا نوشته می‌شود؟

جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود جواب مورد نظر اینجا نوشته می‌شود

سوالات و نظرات کاربران

شما کاربران عزیز میتوانید نظرات و سوالات خود را در این بخش ثبت کنید.

جهت ارسال دیدگاه وارد حساب کاربری خود شوید